oh.. tak sempat..




Assalamualaikum.. lalala.. hari ini nak update jugak.. sebab hari ini hari terakhir bulan MAY.. why dont we say something about sweet MAY.. :D sweet ker?? sweet la jugak.. banyak benda dah berlaku dalam bulan MAY sahaja.. tapi bila fikir balik.. sebenarnya.. dah dekat dah SPM yek?? huuuu.. tawakal dan berusaha je la.. what to do?? study and study.. hurm.. cuaknya.. dup dap dup dap.. herherher..  ok.. jangan fikir pasal SPM.. boleh sakit jantung.. (padahal orang lain boleh je buat :P) tula.. tak ada kepercayaan pada diri sendiri..haish.. apa nak jadi kamu ni ZAFIRAH..  semangat sikit.. berbalik semula cerita bulan MAY ni.. bulan MAY mengajar aku tentang kesabaran.. ye ker?? ye la.. banyak tau aku bersabar dalam bulan ni.. eh.. bulan-bulan sebelum ini tak bersabar ker?? bersabar la jugak.. tapi bulan ini memang banyak dugaan.. banyak gila la kiranya.. tapi.. alhamdulillah.. ALLAH memberikan aku kekuatan untuk hadapinya.. tapi ada satu lagi masalah yang aku masih tak boleh hadapi.. KEMALASAN tahap maksimum.. hurmm..  dah dah.. buat aku sedih jer fikir bab malas-malas ini.. lagipun.. aku ini memang pantang sikit kalau sedih ini.. emotional gila.. herherher.. lagi tak best.. kalau aku menangis.. mula la.. nak demam.. segala penyakit datang.. (ALLAH SAYANG) hihihi.. betul tak? mesti cakap aku perasan kan? cakap la.. tak heran.. aku memang nak ALLAH sayang aku.. siapa yang tak nak kan? *kalau ada orang yang tak nak.. ruginya.. rugi rugi rugi.. ok dah.. cukup..



dah beberapa hari aku tak update kan? rindu tak? hahaha.. perasannya.. cakap je la rindu.. aku suka kalau korang rindu.. bertambah rindu aku nak update lagi. tak syok la layan perasaan sorang-sorang.. mengadakan aku ini.. herherher.. takpa.. cakap je apa korang nak cakap.. aku terima dengan hati terbuka.. biarlah perit sekalipun.. itu semua cabaran.. apalah hidup kalau tak ada cabaran kan?? itu lah orang kata bosan bosan dan bosan.. cuba kalau ada cabaran dalam hidup.. korang mesti nak menyelesaikan dan mencari penyelesaian kepada masalah dan cabaran yang korang hadapi.. tak gitu?? dan mesti tak ada rasa bosan.. kan?? tapi kadang-kadang.. bosan ini boleh termasuk dalam kategori malas.. macam aku.. aku tawu la diri aku macam mana.. aku pun tak perfect.. siapa-siapa pun tak perfect.. ada je kekurangan.. macam aku.. bila aku malas.. aku akan rasa bosan.. padahal.. banyak lagi masalah aku kene selesaikan.. tapi seseorang dah hasut aku.. siapa lagi yang sudi buat perkara hasut menghasut ini kalau bukan SYAITAN durjana tu.. apa pasal la kau ada.. =.=


sebenarnya.. aku busy gila sekarang.. tak ada la sampai gila... busy je.. sebab banyak benda nak kena buat.. cabaran ni.. hahaha.. KEM FELLOWSHIP.. beberapa hari lagi.. dan kem ini kem terakhir.. huhu.. dah nak 10 anniversary dah kem BSM ini.. haish.. harap-harap berjalan dengan lancar.. dan harapkan ini paling gempak ever ever ever.. sebab ada aku.. hahaha.. perasannya.. ya ALLAH.. tolonglah kurangkan sikit keperasanan aku ini.. hehehehe.. ok la.. nak tidur.. salam.. :D


may ALLAH bless us.. 



Saya sayang Anda :D

No comments:

Post a Comment




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...