seindah bahasa..




aku menyukaimu dengan "RASA" bukan dengan "kata" dan aku mencintaimu dengan "TULUS" bukan dengan "KEPALSUAN" seindah bunga sedamai kalbu..



Ya Allah Jika Kau Halalkan Aku Merindui Kekasihmu Jangan Biarkan Aku Melampaui Batas Sehingga Melupakan Aku Pada Cinta Hakiki Dan Rindu Abadi Hanya Kepadamu


Akan kutemukan seseorang yg mahu mengerti aku... Yang akan mendampingi aku dalam suka dan duka.. Seiring jalan damai melangkah bersama disisiku


Terkadang hidup itu sangat menyakitkan.tapi lebih menyakitkan bila kita tak pernah berbuat apa"untuk kehidupan kita.. jadi hargai setiap nafas yang berhembus..kerana kita tak akan pernah tahu bila berakhir dari kehidupan ini.



Bahawa bukan keindahan fizikal yang utama, tp akhlak dan perilakunya. Bukan pula kecantikan wajah yang melenakan, namun ketawadhu’an yang memikat jiwa. Betapa semua itu akan menjadi aura yang terpancar dan menjadikan seseorang wanita solehah seperti mutiara




sumber: facebook.. :)

Saya sayang Anda :D

No comments:

Post a Comment




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...