Assalamualaikum..ok.. hari ini aku nak menulis.. maklum sahaja.. dah lama tak berkarya ini.. hehehe.. ishh.. boleh pulak aku buat lawak bodoh dikala aku sendiri sedang berkesedihan.. gambar dekat atas ini tak berapa emosional seperti aku menangis tadi.. ini version cover buat aku.. ;p  ini la sifat berlainan aku ketika menaip dan mencurahkan kisah duka aku dekat blog.. maklum lah.. nak cerita dekat someone.. someone pun tak ada.. blog je la yang sudi.. lagipun.. baru beberapa jam berlalu kisah tersebut.. jadi tak hairanlah jika someone pun tak ada kan.. ok.. tak payah menyesal pya.. kisah dah jadi sejarah.. kejap nanti berulang lagi.. kau nak risau apa.. benggooommm.. kutuk diri sendiri.. bagus la tu.. biar biar..biar jadi peringatan.. hurm..


Ok.. kisah ini tak macam yang korang korang rasa.. sebab bila korang dah baca.. korang akan anggap kisah ini macam bodoh gila.. aku sedar.. sebab aku sendiri pun macam menyesal gila menangis tadi.. jadi aku nak hadapkan kisah aku kat sini buat korang yang aku sayangi.. XD aku pun tak nak kongsi cerita "entah apa-2" ini sorang-2.. jadi terima lah dengan hati yang terbuka serta ikhlas.. lalalala :P 

Kisahnya macam ini.. well.. kalau korang nak tahu la.. kalau tak nak pun.. aku story jugak.. hari ini.. aku agak penat.. haruslah penat.. aku kemas rumah.. euuuwww.. kecoh gila minah ini.. macam orang lain tak buat kerja rumah pulak.. suka hati la.. eheheh.. selain dari itu.. aku belajar mengait.. wink wink.. pandai ker?? well.. aku belum pro lagi.. tunggulah.. muahahaha.. aku baru berjinak-jinak ini.. hobi baru... aku sekarang belajar buat flower crochet.. wuuu.. susah gak mula-2.. sebab tak reti buat tali air dengan kemas.. omputih kata.. chain.. aku duduk malaysia.. aku tak berapa reti omputih ini.. pahe-2 je la.. aku anak jati malaysia.. apasal patriotik tetiba ini.. geli mat mat mat.. ok.. cukup la aku tersasar jauh dari kisah duka aku.. korang mesti cakap.. mananya kisah duka.. kisah gila ada la.. tak serupa kisah orang menangis.. muahaha.. eh.. ini belum masuk chapter menangis tau... ini kisah jiwa remaja perempuan.. kisah jiwa luka.. tunggu la..

ok la.. lepas aku abis buat kerja rumah.. aku pun tidur.. ye la.. dah penat kan.. sewaktu aku buat kerja rumah tu.. tak ada pulak nak call.. wuuuu.. siapa call?? siapa?? siapa?? haa... jap la.. nak habaq ni.. sabor-2.. pastu waktu tidur tu jugak.. pun tak ada call.. lepas bangun dari tidur.. waktu lepas sembahyang.. sebagai seorang hamba ALLAH.. kita kan perlu berdoa kan?? kan??lagipun.. waktu selesai sembahyang kan adalah salah satu waktu mustajab berdoa.. jadi sila pratikkan ye kawan-2.. oleh itu.. apa aku doa korang tak leh la tawu.. hahaha.. segan la aku kalau story.. wuu.. rahsia aku dengan ALLAH je.. lalala.. tapi ada kena mengena dengan my bunny ler.. 6.30 macam tu.. aku layan cerita playful kiss.. woot woot.. best cerita ini.. wajib la korang yang suka manja-2 tengok cerita ini.. sweet taw.. ahaks... macam gula gula.. kalau waktu iklan.. aku tukar cerita upin ipin.. cerita ini pun aku layan gak.. eh.. ingat dak kecik je ker ley layan.. aku pun kecik gak.. ahahaha.. jangan nak perasan la wey.. dah tua bangka dah pun.. bangka tak ada la.. tua dari segi umur sahaja.. jiwa manja wey.. kahkahkah.. cerita playful kiss ini lame.. sampai pukul 8.. dalam waktu iklan tu jugak.. aku tengok cerita shin chan dengan cerita doreamon.. wuuuu.. aku memang suke layan kartun.. tak ada kartun.. tak ada aku.. cehhh.. pigi la lu.. kalau kau tak ada pun.. cerita kartun tetap ada.. ingat hebat la?? hahaha... cakap kat diri sendiri.. ciri-2 orang gila.. ;p tapi bukan ayat tu ker korang cakap kat aku bila baca?? haaa.. kantoi.. hahaha


lepas aku tengok cerita tu..aku pun ronda-2 dalam rumah.. huuu.. nak masuk dah part sedih aku.. masuk bilik abang aku.. pastu makan kek buah.. and then.. mesej celcom masuk.. time tu.. aku bawak phone number celcom je.. phone number maxis aku tinggalkan dalam bilik.. k.. aku tak layan sangat dengan mesej yang masuk tu.. sebab aku tawu.. si dia pun tak bawak phone pergi sekolah.. jadi aku ingatkan mesej dari celcom yang iklan-2 tu.. lepas tu aku basuh tangan... then masuk bilik.. aku terpandang phone number celcom aku tetiba je menyala.. wahh.. aku cepat-2 tengok.. dan call public phone dari dia.. tengok macam tak caye ... pastu.. amik kau.. 4 missed call.. aku masih tak caye.. dan tengok mesej celcom.. tou have a missed call from 012345678.. (1 call 14.5.2011 at 8:04) weyhhh... aku menangis tetiba.. wuuuu.. sebab masa tu tak berapa jauh.. aku masuk bilik je dah pukul 8:06.. beza 2 minit weyh.. dah la 4 missed call.. kalau satu ke 2 ke.. tak apa la.. ini kalau campur maxis dan celcom.. 5 missed call.. bodoh gila la celcom ini.. asal tak ada line.. kalau tak.. tak mungkin la mesej dari celcom aku terima..hurmm... time tu aku nangis..dan aku rasa macam sedih gila.. maklum lah.. dia pun bukan selalu call aku.. lagi-2 bila waktu-2 dia tak bawak phone dan masa minggu exam ini.. last dia call pun hari khamis .. time tu 1 week exam dia dah abis.. jadi tu pasal dia call.. nak tahu dia cakap ape??

cerita hari khamis..
kring kring..cehh.. macam handphone aku bunyi camtu.. aku punya ringtone lain la.. hahaha
bani : assalamualaikum..hello.. fyrah ade?? (loghat still ade..hahaha)
aku : wa'alaikumussalam.. ade.. ade.. hehehe.. (macam biasa la.. harus ada gelak yang ayu..kahkahkah)
bani : haa..(hee.. dia pun serupa jugak macam aku..maklumlah.. dah terkena virus).. buat ape tuh..
aku : tak wat pape.. (simple je aku ini.. wuuu.. perasan.. maklumlah.. aku shy-shy lagi.. bwuueeekk.. sebenarnya teruja gila dia telefon masa tu..sampai tak terkata.. maklumlah.. lame gak tau tak cakap dengan dia)
bani : sorry la tak call hari selasa aritu..
dalam hati aku..eh..hari selasa.. hari apa tuh.. hari aku exam tuh.. then aku tetiba ingat something.. sebab aku sendiri pun dah terfikir hari selasa tu selain hari exam.. haha..
aku : haa.. hehehehehehe...
bani : ingat tak hari ape??
aku : ingat ingat.. hehehe..(aku memang suke gelak..so jangan persoalkan..) eh.. orang tu ingat la.. (aku memang teruja gila dia ingat..)
bani : hehehehe.. ye ar..
aku : wah.. terujanya .. sejak bila ingat ini..
..... aku tak nak cerita dah.. the end..
 mesti tertanya-tanyakan?? ahaks.. hari selasa hari tu.. 10.5.2011.. means.. dah 4 bulan dah aku dengan dia.. hohoho.... suka suka.. dan ini first time dia ingat.. hahaha.. selalunye.. aku je yang cakap..  ok.. lepas tu.. aku menangis dan terus menangis.. tapi tak lama pun.. sebab kene think positive.. hekhekhek.. mana mungkin aku boleh patah semangat gila-gila.. dan macam tu la kisahnya..kisah tak dapat jawab call.. :P dan aku pun tawu korang menyesal baca entry kali ini.. tapi ape aku nak cakap.. terima kasih sebab baca jugak.. hahaha.. dan.. ape aku nak cakap.. 

awak.. sorry la tak angkat.. tak sempat.. hmm..
menyesal gila tak dapat angkat.. T.T


and.. aku rindu dekat dia.. :) missyou... heeee... 


Saya sayang Anda :D

No comments:

Post a Comment




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...