tak nak la kenyit-kenyit.. :P





Assalamualaikum.. ahaha.. tak ada kerja kan aku tulis tajuk camtu.. tak nak la kenyit-kenyit mata.. pandang tepat ke arah mataku.. dan aku akan ku pukau  dirimu.. wahahaha.. bodoh giler.. aku memang tak ada kerja sampai tulis tajuk macam tu.. dan sekarang ini memang mood aku agak hyperactive.. tapi nasib baik takda sesiapa jadi mangsa aku.. kalau ada manusia yang senang dibuli.. akan ku cubit dirinya.. akan ku pukul dirinya.. hahaha.. ingat lagi.. kesian kawan aku.. nama dia SITI NUR AIN.. hohoho.. beliau antara mangsa aku yang paling teruk.. herherher.. aku suka cubit dia.. kalau tak cubit pukul kat lengan dia.. hehehe.. jahatkan aku.. tu la.. siapa suruh kata aku baik.. :P walaubagaimanapun.. aku minta maaf.. nanti aku buat lagi.. XD heeeeeeuuiiiii.. bosan sungguh hari ini.. malam nanti nak buat homework lagi.. uuuaaarrghhhh.. ngantuk sungguh.. tak larat tengok buku.. kali ini entry aku.. mungkin akan jadi pendek jer.. sebab aku taknak tulis panjang-panjang.. herherher.. tengoklah nanti bila dah kembali mood menaip aku ini.. akan ku ceritakan semua yang tersirat dan tersurat di dalam kalbuku.. ecehhh.. ayat nak hebat jer.. tui tui tui.. XD 


andai nafasku terus menghirup udara.. akan ku jejak tempat luahan ini.. salam..



uhibbuk fillah abadan abada ...

Saya sayang Anda :D

No comments:

Post a Comment




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...