When A Typing Need To Stop..




Assalamualaikum.. uhuk uhuk.. sedih wey.. baru second day of May.. macam mana ini.. aku sedih sikit.. ngee.. mana boleh sedih banyak-banyak.. aku perlukan kekuatan.. tak boleh lemah.. kita sebagai wanita harus kuat.. ecece.. poyo pulak aku ini.. btw.. apa yang aku nak cerita hari ini.. tak ada la banyak sangat seperti biasa.. sebab.. motif aku buka blog post macam tu macam tu jer.. saja tangan gatal sangat nak post.. jadi aku pun teruskan la niat nak post.. 


sebenarnya.. ikutkan hati ada la cerita nak taip kat sini..  maklumlah.. sekarang kat berita sedang hangat menceritakan tentang sumpah laknat.. hohoho.. apa kess ni?? lalala.. untuk makluman kalian semua.. apa yang aku nak cakap kat sini.. aku tak berapa gemar sangat bab-bab sumpah ni.. well.. kita sebagai umat islam.. jangan la memainkan agama Islam yang suci ini.. kalau rasa diri tu benar.. just go on.. mengaku.. tak payah la nak sumpah-sumpah.. pastu pulak.. cari la orang yang benar-benar berbuat baik seumur hidup dia untuk mengaku bahawa seseorang itu bersalah.. bukan nak kata apa la.. tapi.. kalau orang tu pun stock main rasuah or whatever.. orang yang macam itu tak payah la kita nak percaya kat dia.. sebab dia pun tak boleh dipercayai.. jadi.. sebagai konklusinya.. jangan la bukak TV untuk menonton berita.. kita pakat tengok cerita kartun.. muehehehe.. mudah bukan?? kita sebagai penonton pun tak tahu kebenarannya yang sebenar.. apa yang kita boleh buat.. jangan masuk campur hal mereka.. dan jangan menuduh.. lihat sahaja perkembangan ini.. nanti ada jugak kebenaran yang terserlah.. cuma ALLAH belum tunjukkan dekat kita semua.. ok.. ini cuma pandangan aku.. silap dan salah harap dimaafi.. aku tak sokong mana-mana pihak.. biarkan aku jadi orang tengah.. sebab aku pun sebagai pelajar.. dah bosan.. aku tengok berita untuk mendapatkan maklumat yang berguna.. bukan hanya menonton politik yang entah mana kebenarannya,. lagipun.. cerita pasal politik ini bukan boleh bawak masuk dalam SPM pun.. tak pasal-pasal paper aku kene blacklist.. XD 


ok2.. cukup la cerita pasal politik ini.. bosan bukan?? cakap ya.. hahaha.. well.. aku cerita kan tadi aku sedih.. huu.. memang sedih pun.. well.. exam mid year dah dekat.. lagi 8 hari je lagi.. dan aku masih belum buat preparation.. dan disini.. aku nak ucapkan selamat tinggal blog untuk 3 minggu or more than it.. ahaks.. aku sedih.. uwaa.. bila lagi aku nak meluahkan perasaan.. hahaha.. ngade.. tengok la camne.. nanti aku update la bila ada waktu terluang or time aku tensyen ke..ok sayang?? muahahah.. cakap sorang2 dengan blog.. sangat la gila.. ngeh3.. 


haaa.. ada lagi aku nak taip kat sini.. ahaks.. dah bosan?? aku peduli apa.. janji aku dapat luahkan perasaan yang tak terluah.. biar la ayat aku macam kap lam ya nga pun.. aku redha.. hahaha.. kat sini.. aku nak cerita pasal si Dia.. my Bunny.. ngee.. aku tahu.. aku memang dah tak ada masa nak update sebenarnya.. tapi semalam.. aku call dia.. 

Bunny: tak nak update apa-apa ke pasal kita..
aku: aritu kata suka hati awak la.. saya ingatkan awak tak suka.. jadi tak perlu la saya taip lagi..hehe
Bunny: eh, mana ada.. kalau saya suruh awak update.. awak update la??
aku: ye la..
Bunny: kalau camtu.. update la..
aku: alaaa.. awak bukan dapat baca pun kalau saya update.. jadi.. tak payah la saya update.. ngeh3..
Bunny: alaa.. update je la..
aku: tak nak.. hahaha.. [sian-sian.. tapi aku tetap update.. baikkan saya?? XD ]

dengan rasminya.. hari ini aku update jugak.. :D well.. apa yang aku nak tulis kat sini.. aku dan dia tidak akan bersua untuk 3 minggu.. huu.. sedih.. berpisah la pulak.. sebab ape?? sebab dia nak exam.. dan aku pun nak exam.. kami tak mahu mengganggu study kami.. ecece.. poyo kan kita orang?? ahaks.. biasa bro.. sejak dia kenal dengan aku.. dia turut terkena tempias aku.. siapa suruh.. kih3.. semalam jugak.. dia cakap.. dia rindu dengan suara aku.. kah3.. tak betul dah tu.. suara aku macam katak puru ni jugak yang dia suka.. nak perli aku la tu.. mentang2 la aku kalau aku gelak.. bunyi dia unik sikit.. keh3.. bwuuueeeekkkss..pastu.. dia rindu dengan bebelan aku.. well.. aku memang suka membebel pun.. padan muka.. XD siapa suruh tak suka subjek mathematics.. subjek paling aku suka dia tak minat.. memang kena la bebelan.. semalam dah janji kan?? WAJIB LULUS.. saya tempeleng awak kalau tak lulus.. ganas tak?? biar dia rasa.. muahahaha..


dan disini..aku sediakan lagu sedih.. hahaha.. gila la aku ni.. layan jer lagu ni.. malas nak taip lagi.. selamat study semua..  dan selamat tinggal blog.. uwaa.. 


uhibbuki fillah abadan abada bani.. ;]

Assalamualaikum.. may ALLAH bless us..

Saya sayang Anda :D

No comments:

Post a Comment




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...