dengar ceritaku..



Kali ini aku nak cerita pasal sembahyang. Ok, aku pun cerita kisah ini untuk peringatan kat diri sendiri. Kadang-kadang manusia banyak buat silap kan? Sini aku nak ceritakan kisah yang berlaku pada aku hari ini. Cerita ini jugabukan untuk membuka pekung orang lain. Tapi, kita nak yang sempurna dalam ibadat kita.

Tadi, waktu kelas agama. lepas ustazah habis mengajar. Macam biasa lah kan. Haruslah chit chat sikit. :D so, masa ustazah tengah dok wat PAFA dengan budak-budak lain. Tetiba la masuk tajuk ini, DOA IFTITAH.
haa, aku tawu. Banyak yang tak dapat membezakan sama ada nak sebut musyrikin dulu or muslimin.. kan kan? 

Tepuk dada tanya selera. Ada segelintir kawan-kawan aku yang buat kesilapan, aku juga mengerti kalau kiteorang ini bukan baik sangat dan alim. Maka, tidak hairanlah jika kawan aku sendiri pun ada yang tertukar perkataan ini. Tapi persoalan tadi semua telah terjawab. 

Doa iftitah yang sebenar..


Harap lepas ini, jangan ada lagi yang tertukar ok? selamat menunaikan ibadat dengan sempurna. Haa.. ada lagi, satu lagi bab tahiyyat akhir. tapi dekat entry lain ok..

Homework melambak.. =.=''


Saya sayang Anda :D

No comments:

Post a Comment




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...