inai? peta? :D


Assalamualaikum..
kalau tak jawab dosa, kalau jawab sayang.. hehehe..
itu ayat sudah lapuk. tapi kadang2 sweet jugak buat camtu. huhuhu :P

gambar di atas tu amat ketara.
masih tanya lagi gambar ape tuh.. haish..
tu namanya PETA..
dalam english kita ngoyak MAP
tak tahu jugok.. pi  masuh tadika balik..x dapat nak nolonggggg.. ~,~

peta tu bukan sengaja nak menonjolkan ke"patriotik"an diriku.. saya bukan orang yang patriotik sangat. itu adalah homework saya. its for presentation of chemistry. for this monday. :D
*macam suka sangat jer buat.. T.T

nanti hari isnin.
 im just wait infront and "jual muka" .
yeah!! senyum di hadapan kawan-kawan.. saya suka..
senyum itu sedekah.. hehehehe

saya lebih rela melukis map ini dari dapat "musim sejuk" secare tetiba.. >.<
MOTIF UTAMA tu.. herherher.. 

anyway.. sebenarnya.. masa tengah warna map tu. saya pakai inai. hari ini terlebih rajin pulak nak pakai. :D sekali sekala apa salahnya. muahaha.. saya pun tarak tahu itu sekolah bagi saya pakai atau tidak. *terok giler.. 5 tahun sekolah kat situ.. ape pun tak tawu.. aiyoyo.. guane ni pya.. xD* back to the story. ade la sebab kenapa nak pakai bende ini. ini sebagai terapi stress. bukan stress sebab belajar or whatever la. tapi ini stress pasal benda lain. takkan terduga buat diri kalian. hehehe. biarlah rahsia.. xD 

pakai sendiri. sorang2. tak de geng dah macam dulu. kalau dulu kakak ade. baru syiioooookkk nak pakai sesama. ini sorang2 jer.. feel x dek. 


nota kaki : bila la nak abis semua juzuk dalam bulan "perkahwinan" aku ini.. T.T



Saya sayang Anda :D

No comments:

Post a Comment




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...