Akhirnya..


Ho Yeah!!!


Akhirnya, diriku bebas. Bebas dengan beban yang ditanggung. SPM sudah menutup tirai buatku. Namun, masih ada sebahagian rakan-rakan seperjuangan dan juga kekasih terangku belum menamatkan peperiksaan . Kih3

Sebenarnya, hari ini dah masuk hari ketiga aku bebas. :p
Saja malas nak meng'update'. Lagipun aku bukan batak sangat pun nak update yang aku dah free giler.. Masa 30 november. Yang amik SPM semua dok tulis kat status facebook. Yeah dah abis exam!.. (cettt.. aku tau la masa tu tak abis exam lagi..=.='')

Aku habis 1 Disember. Hari tu aku exam Seni Halus Kertas 2. Tak pernah amik pun. Tetiba kena buat macam tu. Agak cuak jugak la.. Malam tu kakak dengan abang aku ajar macam mana nak guna watercolour.. hahaha.. Kesian aku kena marah. xD buat itu tak boleh, buat ini tak boleh. Hape pun tak boleh. ~,~ tau la aku ni tak pro lagi.. :P

Namun, disebabkan aku erk agak "ter"sedih. hahaha.. aku sedaya upayanya cari sumber kat internet. Dan agak berterima kasih dengan group Pendidikan Seni Visual dekat facebook. Ia memberikan aku keyakinan. cewwaahhhh.. hahaha..

Exam aku start pukul 2 petang. So masih ada masa untuk aku nak improve. :P

Pagi tu jugak, aku mewarna. Tak bahagia pun mewarna masa tu. Masih mengantuk dan cuak. Maklum sahaja lah, malam tu kena marah siapa nak bahagia... =.=

Jom tengok hasilnya, (hasil conteng,praktis dan ke'improve'an aku.. kih3)

Yang tak jadi pun ada kat gambar ni.. 

Tak yah nak tengok lama-lama la.. =.='' aku tahu hasilnya gila tak memberangsangkan.. tak ada langsung ilmu nak guna watercolour.. >.< aku lagi prefer pensel warna.. i <3 it.. sebabnya tak payah nak basah2 ni.. buang air jer..kih3..

Sampai situ sahaja, then aku pergi sekolah, wat exam, balik dan berehat sepuasnya.. END.. :P

Aku rasa dah tak ada lagi kisah nak sambung. Malas gila.. Wah... mood malas aku tetiba mengundang.. Dulu rasanya aku dah berhenti taip "aku malas nak menaip".. Hari ni mood nak menaip MALAS tetiba jadi rajin.. Masih tak faham ayat aku? hahaha.. baca betul-betul. :P

Saja jer nak bagi otak korang tu interprete data sebaik mungkin. Baca ayat mudah-mudah tak ada thrill la.. hahaha..xD

Nota : Aku masih diambang maut. :P



Saya sayang Anda :D

No comments:

Post a Comment




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...