Ongoing.. ;D



Gian baca novel kini menjengah. Chak cHak!


Bahagianya aku membaca novel. Saja nak promote.

Awak Suka Saya Tak?
(  saya suka awak! :P  )


Novel ini sangat la femes.... Jadi belilah. Bukan sebab femes kerana cover dia or apa-apa aje lah. Tetapi, kerana isinya yang suci dan keromantisan percintaan dalam Islam. Kalau tak percaya, sila taip dekat suami bergeliga saya aka MR GOOGLE. Try tulis Melur Jelita. Pergi website tuh. Lepas tu, Korang klik link untuk Awak Suka Saya Tak? dekat bahagian kanan. Dekat situ ada link. Korang baca la sampai tak puas. (sebab nanti korang kena dan wajib jugak beli :P)


Novel ini baru dibeli petang tadi. Kempunan aku asik fikir tentang novel ini.

Kiranya, mandi tak basah, tidur tak lena, makan tak kenyang, hidup tak tenang, menaip pun tak senang. Maklumlah tak cukup dadah. ngeh ngeh ngeh.!

Oleh kerana itu juga, aku jarang sekali nak bukak facebook, nak update blog, nak jenguk laman.. apa-apa pun aku malas. Ni semua pasal novel. =.=''

Dah kata addict dengan novel. Apa pun tak jalan. xD

Sebab tu di rumah. Abang aku sakit mata tengok adik dia, main game online, kacau dia, masuk bilik dia semata-mata nak tengok dia buat ape lepas tu bla dengan selambanya........saja nak menyibuk...dan ingin mempamerkan diri bahawa diri aku wujud dalam rumah tu.. muahahahaha...

Sebab tu jugak abang aku sanggup nak bawa aku pergi POPULAR hari ini.. weeeee <3


Rembat dua buah novel.. tapi satu lagi novel nak wat surprise kat korang.. kih3..Jadi marilah kita membaca novel


Awak suka saya tak? :P


Pasti tak rugi, tidur mu pasti lena... keh keh keh... nak khatam dulu novel ini.. chiiiooowwwww =)
Saya sayang Anda :D

7 comments:

  1. Ape suka2 ni? xD

    Belilah novel tu klu suka.. :P

    ReplyDelete
  2. tamaw, suka awk ja, xsuka novel tuw.

    ReplyDelete
  3. hahaha.. saya tiada apa2 untuk disukai.. :P

    ReplyDelete
  4. haha, awk ada 'aura'.

    ReplyDelete
  5. wahhhh.. anda.. anda bermain dengan kata2.. segan saya... hahaha..

    aura ku tidak kuat untuk menarik sesiapa bagi menyukai diriku.. :P

    ReplyDelete




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...