The Battle..

Assalamualaikum. Hello World.. Sudah agak lama basi post post sebelum ini. Nak cakap busy, aku takdelah busy mane kan. tapi kalau nak cakap aku malas nak taip. Itu kadang-kadang ada kebenaran. :P Orang sini kata "dok cekak" #OnlyInPantaiTimur perlu ke hashtag.. haha.. Ini lah kejadian manusia sekarang. Semua nak letak hashtag. termasuk diri aku jugak. tak terlepas jadi dari mangsa hashtag. Tapi sekarang aku dah berubah ke jalan yang lebih benar sedikit. apa barang hashtag hashtag ini. (membohong je semua ini) haha.. Hey awak-awak dekat luar sana.. Kalau ada instagram tu. Kalau kau letak berbillion hashtag but you are privating it. So better you dont have to put the "#" ok? membazir masa je kau letak ayat panjang berjela siap tag tag bagai tapi takde function.. mohon terasa dan ambil pengajaran. Nak like kan. So jangan la private kalau letak banyak hashtag.. Ado paham? tips yang tak berguna sangat dari aku.. tapi kalau nak baru up kan.. boleh je pakai ilmu ini.. kih3..

Again nak Hai untuk Semester 4.. CikuChakkk!!!!





Selepas penat berlayar menempuh badai Semester 1,2 dan 3.. Akhirnya aku meneruskan perlayaran ke semester 4 yang kini dah nak masuk sebulan. Well as usual.. There is no simple way or shortcut in life. Whether you are strong enough to start the war or just give up in the battle. Orang selalu kata.. Woahhh.. dia hebat.. dia pandai.. dia bla bla bla.. Actually when you are in the university.. there is no such things like pandai or cerdik.. it based on your performance.. kau rajin kau dapat.. kau usaha kau berjaya.. Seriously aku memang envy gila dekat sesiapa yang dapat 4 flat.. maybe sometimes it could happen me.. who knows kan.. :P

Nak diceritakan.. semester ini walaupun subjek dia kurang.. tapi still setiap subjek ada tahap kesusahan dia. Mak selalu kata.. Think Positive.. Anggap je benda tu senang.. Tapi nak anggap senang tu la aku rasa macam nak menangis.. Budak-budak.. Tak tahan dugaan or ujian.. menangis je yang mampu.. Jangan pandang rendah ok dekat orang yang suka menangis ini. Know what.. orang yang menangis ini sebenarnya akan lebih kuat selepas dia menangis.. Tak caya.. Cuba kau tolak budak kecik jatuh (macam jahat je suruh wat camni.. hahaha) then kau tengok dia menangis.. then kau tengok macam mana dia overcome.. ada kau tengok lepas tu dia menangis 24 hours tanpa henti? takda kan.. understanding of life comes from the true experience..

 Actually banyak nak potpet dekat sini.. tapi mata telah menguasai minda akal dan anggota.. sepatutnya aku yang mengawal tu semua.. sebaliknya pula yang terjadi.. haishh.. Kita gosip dekat post lain k.. muahaha.. adioss..


Saya sayang Anda :D

No comments:

Post a Comment




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...