Impian.. hanya sebuah impian..=)

Hari ini cerita bab impian la. Hek hek hek, semua orang ada impiankan.. Aku pun boleh.. Heee.. Disebabkan ini blog aku. Takkan terkubur kisah hidup hamba yang hina ini. Lalala. Tapi ini bukan impian yang sebenar pun. Impian suka-suki. Hanya angan-angan yang takkan tercapai dan tak mengharapkan sangat pun akan tercapai. Tapi kalau nak tercapai tu. Apa salahnya kan? Alhamdulillah.. muahaha.. xD (cakap macam kap lam ya nga)


Aku pun tak tahu kenapa aku boleh ada impian nak pergi Paris. (*,*) Sebab Eiffel Tower kot. Eventhough menara ini hanya menara besi. Yang tiada apa-apa. Tapi aku suka.. Suka sangat. (ok, berangan je lah)


Lagi satu hal, maybe sebab terdorong oleh sebuah cerita Indonesia. Kalau korang pernah tengok la cerita ini, tajuk dia Eiffel, I'm in Love. Best movie ini. Walaupun dah lama kan. =.= tapi aku suka. Dan sebenarnya lama jugak dah tak tengok. herherher. Tapi boleh lah tersenarai dalam cerita Indonesia yang tak terlalu meleret dan melalut. Kerana ianya menyeronokkan



Saya sayang Anda :D

No comments:

Post a Comment




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...