Hari Kematian semakin dekat.. =)

Ahhh..assalamualaikum dan selamat sejahtera saya ucapkan kepada pembaca blog ini. :p Dah macam nak bagi syarahan pulak.. Ok lupakan pasal iklan tak seberapa tu. Haa.. Hari ini..

3 APRIL 2012..


Hari ulang tahun kelahiran tuan rumah yang ke-18. Lama dah aku menetap dekat bumi nan asing ini. Maklumlah. Belum menjelajah seluruh pelusuk dunia. Tunggu aku jadi billionaire dulu. Amin.. kih3

Haa.. tak payah la cerita pasal kelahiran ini semuaa.. tolak tepi.. dushhhh~!

Bukan apa.. cuma based on the tajuk given up there. Haaa.. amik kau.. aku rosakkan bahasa nan melayu.. Kasi rojak itu bahasa. :P Tak kena kompound apa-apa kan? Muahaha..

Orang kata..ehh.. bukan orang kata. bila fikir sendiri pun. Bila usia semakin meningkat. Kematian pun semakin mendekat. Ye la.. kita tak tahu kita mati bila kan. Tapi peringatan untuk diri sendiri. Takutkan kematian itu bagussss!!! :D


jappp.. kasi aku jual muka aku.. kah3..xD
Jarang sebenarnya aku tangkap gambar sambil tunjuk gigi yang bersih sangat ni.. Thanks to the camera.. kih3
Rileks laa.. setiap post mesti kita iklankan gambar.. :P cuci mata tengok keindahan ciptaan ALLAH..seronok tak? seronok tak? :P -syok sendiri-

Result SpM aku tak cerita lagi kan.. kih3.. itu sebenarnya.. aku malas nak cerita..:P ye la.. result tak seberapa.. wakakaka.. XD nak tahu tanya tuan rumah. Takkan aku nak pampangkan result yang cemerlang tu.. tak mo tak mo.. :P (cemerlang sungguh ya zafirah) ~,~

Cukuplah sampai sini.. aku malas nak cerita lagi.. :P tak rajin jari menaip..(sebenarnya aku nak buat perumpamaan yang baru.. tapi kata-kata nan indah tak terluah dek penulisan aku..jadi lupakan.. :P) Sekiannn..
Saya sayang Anda :D

No comments:

Post a Comment




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...