bakal menantu ayah dengan mak? part 3 :D


Cerita bersambung kembali.. Hari ini nak cerita pasal seorang lagi bakal.. hahaha.. "berangan lah kau ini pya".. dush dush..:P Saja nak lepas gian menulis something kat blog. Alang-alang dah jumpa bakal ini. So teringin la jugak nak meng"update" cerita kan.. lalala..

lai lai.. vangey vangey... 

mari baca tentang bakal menantu mak&ayah yang ketiga... :P

Cute kan? Jambu bebeh.. muahaha
Jo Young Min


Dah tau kan nama dia? Dia ini muda setahun dari aku. =.=''
(tua jugak aku ini)


lahir pada 24 April 1995

aku punya tarikh lahir 3 April 1994.. >.<
(beza setahun je)
tapi bulan sama wey.. :P 


Disebabkan dia ini pun masih muda kan.... 
dia belajar kat sekolah... 

School of Performing Arts Seoul.
(yang pasti aku tak tahu satu apa pun tentang sekolah ini.. sebab aku kan duduk luar negara dari Korea ini.. jadi terima la hakikat bahawa aku tak tahu nak explain mana dan apa tentang sekolah dia.. kih3)


Lagi satu yang korang semua kena tahu.. PENTING ini !

Dia ada twin weyhhhhh... 


Kwang Min & Young Min

Young Min adalah abang kepada Kwang Min.. faham??
maknanya.. Young Min ini tua la.. haiyaaa... =.=''

aku teringin nak ada twin.. bestkan ada twin.. ?
Tapi nak buat macam mana.. tak ada twin jugak hingga aku telah berusia 17 tahun..

Nanti nak anak twin.. boleh?? hahaha.. aminnn.. muahahahahaha

Dia dan adik dia.. merupakan penyanyi dari kumpulan Boyfriend.. weeewiittt.. 
Kalau korang tanya dia nak jadi boyfriend korang ke tak.. dia mesti cakap taknak punya.. sebab dia boyfriend aku.. hahaha..

aku suka lagu Boyfriend - Boyfriend.. cuba dengar..heheh..


Apalagi aku nak cerita tentang bakal menantu mak&ayah aku ini.. Rasanya tak ada pape dah kot..

Ingat kepada semua-semua yang baca.. Young Min ini aku punya.. Kalau korang nak.. amik adik dia tau.. hahahaha..(suka-suka jer :P)

Untuk lebih detail.. pergi search kat MR GOOGLE.. suami bergeliga aku.. hahahaha


Saya sayang Anda :D

No comments:

Post a Comment




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...