bakal menantu ayah dengan mak? part 4 :D

Ihiks.. ^^ 
Nak sambung lagi tajuk ini.. bestkan tengok calon menantu..  Ada lagi tau.. Nak tengok tak?? :P


Tadaaaaa!! 


 Nama dia Legolas..
Mesti ade yang cakap ini Orlando Bloom.. NO! no!

Aku tak suka Orlando Bloom.. Aku suka Legolas.. ahaks.. Aku hanya suka seorang watak yang tak pernah wujud dalam dunia..hanya dalam sebuah filem..
Walaupun aku tahu bahawa dan hakikatnya.. ini hanya rekaan semata-mata.. Tapi macam entry aku kat blog ini la.. semua ini rekaan aku jer.. So suka hati aku la.. ^^

Dia ini berlakon dalam cerita The Lord Of The Rings.. Siapa masih tengok lagi cerita ini?? :P

EH.. cerita ini best weyh.. rugi tak tengok.. Lagi-lagi rugi kalau korang tak tengok si Legolas ini.. pergghhh!! Macho gila..  Nak tengok ke macho an dia tak?? 



Cair aku tengok dia punya style bila memanah.. Fuuuhhhh!!  (aku tak tahu la taste korang kan.. tapi inilah yang membuatkan aku jatuh cinta kat dia ini.. hihi)

No wonder la kan.. Nabi Muhammad SAW suruh umat dy belajar memanah.. Macho kan?? :P

Apa lagi lelaki di luar sana.. nak tambat hati perempuan.. cuba belajar memanah.. mana tahu ada wanita terpikat.. hehehe..

Saya sayang Anda :D

No comments:

Post a Comment




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...