Raining.. =)

Assalamualaikum.. ehee.. hari ini bertarikh 2 November 2012.. Maka, aku tak skip hari untuk menaip di papan kekunci laptop bagi blog kesayangan. Heee.. Jap nak kembang.. hoho.. ingat senang ke nak menaip setiap hari.. eventhough baru sehari je aku nak kepoh :P tak mengapa.. aku nak bangga dengan kerja aku.. kih3..

Apasal aku macam riang sangat jer kan? sebenarnya.. aku tak nak bersedih.. Tangisan dan duka biar aku lalukan ia bersama hujan.. Kadang-kadang kita suka sangat tengok hujan kan? Tapi sebab apa? Perasaan kita mudah bercampur baur.. bukan senang untuk mengenal pasti perasaan kita sendiri. Kadang-kadang kita sendiri tak tahu. Adakah perasaan kita sekarang ini suka atau duka. Sampai kita tak reti nak klasifikasikan.. sebanyak mana suka kita, sedikit mana duka kita..

Sedikit sebanyak.. bila kita tengok hujan. Kita akan berasa sedih.. kadang-kadang juga kita akan merasa bahagia tengok hujan.. Mana tak nya.. hujan kan rahmat.. malah, hujan jugak menyebabkan kita dapat kita tengok pelangi.. cantik kan? =) dan tak lupa juga.. ada orang suka hujan sebab dapat main hujan.. Aku lah tu salah satunya.. hehe.. korang suka mandi hujan? aku sebenarnya dah lama tak mandi hujan.. tapi bila aku duduk kolej ni.. aku merasa la jugak mandi hujan.. huhu.. seronok.. tapi waktu aku mandi hujan tu.. dia kejam sikit.. =.= bila aku turun bawah nak mandi hujan jer.. hujan berhenti.. bila naik bilik balik.. hujan lebat.. haih.. apa ke malangnya nak main hujan.. :P

lagu untuk hari ini.. jiwang kejap.. korang pun patut layan.. muahaha.. :D
Bryan Adams- Everything I do.. I Do It For You.. =)

Saya sayang Anda :D

No comments:

Post a Comment




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...