SS501 - Find *lapuk tapi best..heeee


SS501-Find

Eh2.. lagu ini best tau.. baik korang semua dengar. aku suka gila-gila. XD  #Walaupun lagu ini dah lama.  =.= Antara band K-pop yang best bagi aku. Sebab dyeorang semua hensem-hensem. :P Tapi kebanyakkan dyeorang gay.. =.=


Tak kesahlah kan. janji best.. Tapikan tapikan SS501 ini kalau ikutkan dalam rating K-pop sekarang dah tak wujud dah. Dalam erti kata lain dah pecah.. T.T Tapi yang still pames dalam group SS501 ini adalah Kim Hyung Joong.


Buah hati aku.. hahaha.. Lagu Kiss-kiss.. best jugak.. heee..  Dengar-dengar.. seronok tau dengar lagu korea masa tengah buat latihan,homework ke, revision ke. Sebab lagu korea banyak yang macam bersemangat sikit. So boleh la bagi spirit dikala tengah bosan tu. :D

#ayat aku macam keling.. =.= aku tak reti la nak bagi ayat terang-terang ini. Aku sendiri pening tengah buat addmath. hahaha Assalamualaikum..
Saya sayang Anda :D

No comments:

Post a Comment




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...